Tuesday 24 January 2017

Buat duit..Guna handphone anda Jana duit poket senang dan percuma

Salam dan selamat berkunjung ke blog ini.

Terima kasih kerana telah berkunjung ke blog ini dan anda bakal menjadi ejen Reload Great Topup, saya doakan semoga anda berjaya dalam bisnes ini..anda juga boleh whatsapp saya di talian 0148080831 untuk keterangan lebih lanjut tentang bisnes ini.

Jana duit poket dengan reload hanphone!! Macam mana caranya? betul ker ni untung?

  • Matlamat saya menulis blog ini ialah untuk memperkenalkan bisnes topup kepada semua orang, adik - beradik, saudara - mara, rakan taulan dan sesiapa sahaja yang menggunakan handphone dan menetap di Malaysia. 

  • Sudah ramai orang yang sudah buat bisnes ni..termasuklah saya. Bisnes ini boleh maju dan memberi keuntungan sampingan yang lumayan jika kita mempunyai potensi prospek ramai kawan-kawan yang gunakan handphone.

  • Setelah saya menceburi bidang ini, ada ramai lagi yang tahu dan tak tahu mengenai bisnes ini. Yang tahu pula tidak mahu menceburinya kerana ada yuran keahlian yang dikenakan (ada yang tinggi dan ada yang rendah terpulang siapa tok guru reload dalam bisnes topup yang anda daftar yang tersedia ada di Malaysia). Yuran ini tinggi jika anda inginkan kadar untung yang tinggi untuk menjadi ejen master dan yuran adalah rendah sedikit untuk menjadi ejen dealer dan rendah lagi untuk menjadi ejen biasa.

  • Keuntungan ejen ahli biasa adalah amat rendah sekali contohnya hanya untung 20sen jika menjual topup rm10. Pakej saya ialah pakej tanpa yuran tapi untung tetap tinggi seperti dalam pakej dealer yang rata-rata yuran yang dikenakan sekitar RM50 oleh master bisnes reload topup yang ada di Malaysia. Kalau nak jadi master yurannya dalam sekitar RM100. 

  • Saya menawarkan pakej dealer yang peratus untungnya adalah tinggi dan keahlian adalah seumur hidup tanpa yuran oleh master dealer yang berdaftar dengan nama GREAT TOPUP. Great Topup adalah master yang menawarkan pakej istimewa ini dan berdaftar dengan syarikat Gergasi iatitu syarikat Momey Resources Sdn. Bhd. (0120818-A).   Anda boleh mendapat lebih info di    http://myprepaid2u.com/

  • Ramai orang tidak menceburinya kerana mungkin sebab yuran, untung jualan tidak lumayan untuk jangkamasa pendek dan tidak ada ramai kawan-kawan, sanak-saudara, adik-beradik yang ingin membeli topup (tapi zaman sekarang ni semua orang ingin membeli topup, betul tak?).

  • Sudah ada beberapa orang yang saya kenalkan telah menceburi menjual topup reload ini dengan handphone mereka di mana hanya  perlu internet sebagai kedai atau tapak berniaga. 

  • Banyak kelebihannya seperti tak perlu lagi mencari kedai untuk beli topup..saya tahu anda boleh membeli reload topup menggunakan internet banking..tapi tiada untung atau tidak boleh berniaga atau buat duit poket..betul tak? 
  • Yang paling ligat menjual dan membuat untung ialah warga bukan tempatan kerana topup adalah keperluan bagi mereka untuk berkominukasi dengan keluarga di kampung yang jauh..paling hebat ialah beli topup untuk dapat internet yang mana kemudian dapatlah guna whatsapp..sebab whatsapp percuma, internet basic percuma tapi kena topup dulu..dalam erti kata lain, tiada servis yang percuma dalam kontek bisnes.
  • Golongan mereka ini sekali guna topup mereka akan topup RM50 dan untung reload topup RM50 ini ialah RM2 iaitu 40sen untuk sepuluh ringgit untuk topup digi. Untung berbeza diberi oleh telco yang berbeza..tapi pakej yang ditawarkan oleh Great Topup ini masih tinggi berbanding pakej yang ditawarkan oleh guru atau master yang lain.
  • Di bawah ini ialah margin peratus keuntungan bagi pakej dealer yang ditawarkan oleh Great Topup tanpa sebarang yuran pun, anda hanya daftar, topup modal dan terus boleh jual dan dapat untung..senang, cepat dan untung tanpa yuran..hebat dan menarik kan..
MAXIS         3.2%   32 SEN bagi topup RM10 (REBAT -1.2% OLEH MAXIS)
DIGI             4.0%   40 SEN bagi topup RM10  (TOPUP RM5 HANYA DAPAT 10 SEN)
CELCOM     5.0%   50 SEN bagi topup RM10  (REBAT -0.8% OLEH CELCOM)
UMOBILE    5.5%   55 SEN bagi topup RM10
TUNETALK 5.0%   50 SEN bagi topup RM10
XOX            4.7%    47 SEN bagi topup RM10
ONEXOX     4.0%   40 SEN bagi topup RM10

DAN BANYAK LAGI produk telco termasuk bil postpaid, bil utiliti, astro, letrik dan air.
  • Sebagai contoh, cuba bayangkan  kalau sehari ada paling kurang 5 orang beli topup digi RM10. Untung ialah RM2 sebab 40sen untung bagi setiap RM10 topup. Kalau sebulan, RM2 darab 30 hari dah RM60 untung! Dah lepas duit minyak seminggu atau pampers anak atau jalan-jalan atau belanja makan KFC..siapa nak bagi duit RM60 sebulan senang-senang gitu jer. Itu kalau 5 orang sehari jual RM50, lagi banyak jualan lagi banyak pendapatan, sehingga ratusan ringgit sebulan. 

  • Fikir-fikirkanlah untung tanpa ada rugi dan risiko, tanpa yuran dan sewa tapak. Memang berbaloi. Tak perlu lagi pergi kedai untuk beli topup, dapat untung pulak lagi..Tak gitu. 
  • Duit Modal akan di bank in ke akaun CIMB atas nama Momey Resources Sdn. Bhd. atau Bank Islam, atau Maybank atas nama En. Muhaimin Abd Hamid bukannya akaun saya..kerana saya juga ejen yang berada di bawah syarikat ini.  
  • Niat dan matlamat saya ialah membantu sesiapa sahaja yang ingin menceburi diri dalam bidang bisnes reload topup dan ia bukan skim menipu untuk cepat kaya. Siapa saya? anda boleh lihat biodata saya sila klik di sini:
    page 1
    page 2
  •  Modal permulaan ialah serendah RM10, dah boleh mula jual dan dapat untung.Untuk memulakan bisnes ini, sila daftar di sini;


    Sila isi borang daftar di bawah ini

    Borang Daftar
    Questions marked by * are required.
    1. Nama penuh: *
    2. No. handphone anda (untuk daftar sebagai ejen): *
    3. Mesej anda (jika ada):
     






No comments:

Post a Comment